Термін | Зміст | Дата | Відповідальні | Відмітка про виконання |
І. Система роботи гімназії щодо виявлення обдарованих та здібних дітей: | · проведення психодіагностичних та моніторингових досліджень під час конкурсного відбору до гімназії; · організація та проведення: - анкетування; - тренінгів з творчої психотехніки; - інтелектуальних ігор; - дебатів; - гімназійні олімпіади, творчі конкурси; - інтелектуальні турніри (в паралелях) · продовжити формування інформаційного банку даних на обдарованих дітей; · аналіз участі учнів гімназії в міжнародних конкурсах; навчання за кордоном; · аналіз результатів вступу випускників гімназії до ВНЗ; · впровадження освітнього рейтингу учня на рівні класу, паралелі, гімназії. | травень-червень щорічно вересень-жовтень протягом н.р. протягом н.р. вересень листопад вересень вересень жовтень | Батукова Л.А. Балова Г.А. | |
Створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня | · раціональне використання годин варіативної частини навчального плану; · програмно-методичне та кадрове забезпечення виконання варіативної складової робочих навчальних планів; · ефективне використання наявної навчально-матеріальної бази, використання мережі “Інтернет”, участь у вітчизняних та міжнародних Інтернет-проектах; ввести новий комп’ютерний спецкурс “Робота в Інтернеті”; · впровадження інноваційних технологій навчання та сучасних педагогічних концепцій (Розвитку критичного мислення у навчанні різних предметів. Програма “Крок за кроком”. Створення ситуації успіху (А.С. Бєлкін). Технології інтенсифікації. Проблемне навчання. Ігрові технології. Технології рівневої диференціації. Технології індивідуалізації навчання. Комп’ютерні технології навчання. Технологія раннього й інтенсивного навчання грамоти (М.О. Зайцев). Технологія продуктивного навчання. Система розвивального навчання. · Використання ефективного педагогічного досвіду вчителів гімназії: Мурсєєвої І.Т., Когут В.І., Ядової М.А., Солнцевої Х.В., Братійчук Т.М., Медвєдєвої Н.В. (англійська мова), Мундур В.Б. (українська мова), Новожилової М.О. (початкові класи); · апробація нових програм, створення авторських підручників; · продовження спільної діяльності з ВНЗ у системі МАНУ, профільній підготовці учнів, створення університетських кафедр у гімназії. | протягом н.р. протягом н.р. протягом н.р. протягом н.р. протягом н.р. протягом н.р. | Нащанська О.А. Філатова В.Г. Синельникова В.В. Керівники ШМО Балова Г.А. Балова Г.А. Балова Г.А. | |
Діяльність МАНУ в гімназії. Залучення учнів до роботи у секціях, забезпечення наукового керівництва | Декади наук (за планом) Свято талантів | вересень-травень за планом | Балова Г.А., керівники ШМО | |
Педагогічна підтримка обдарованих дітей | · організація наставництва; · формування проблемних груп за потребами дітей; · практичне розв’язання індивідуальних проблем учнів; · розробка індивідуальних планів і програм навчання | вересень жовтень постійно вересень-жовтень | Балова Г.А. Батукова Л.А. | |
Стимулювання учасників навчально-виховного процесу | · адресна підтримка обдарованих учнів; · публікація кращих учнівських робіт у виданнях; · організація відряджень кращих учителів, учнів з високим рейтингом для налагодження творчих зв’язків з іншими школами області, республіки, зарубіжних країн; · нагородження стипендіями. | Постійно протягом н.р. протягом н.р. травень | Рада гімназії Балова Г.А. Зуб О.М. рада гімназії |
Очікувані результати: