У 2024/2025 н.р. ліцей працює над методичною темою:
«Формування компетентної особистості шляхом реалізації діяльнісного підходу та використання інноваційних освітніх технологій»
Педагогічна проблема: «Система роботи ліцею з розвитку творчої особистості"
Виховна проблема: «Забезпечення особистісного розвитку кожного вихованця, формування ціннісних орієнтацій учнів як підґрунтя їхньої позитивної соціалізації»
Підсумкова інформація про методичну роботу комунального закладу «Харківський ліцей № 6 Харківської міської ради» у 2024 році
Етапи методичної проблеми
Структура методичної роботи
Методична допомога вчителю
Семінар для заступників директорів з НВР ЗЗСО Шевченківського району "НУШ: автономія вчителя - автономія учня"
Ліцей брав участь у дослідно-еспериментальній роботі регіонального рівня з проблеми "Науково-методичні основи створення моделі наскрізної медіаосвіти в закладах освіти Харківської області" на базі закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти на 2019-2024 роки"
(Програма затверджена наказом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації "Про затвердження рішень колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 25.10.2019" № 306 від 08.11.2019)
Програма дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня
Значним успіхом для всього педагогічного колективу стали перемоги учителя Погорілої І.О. у конкурсі «Учитель року», номінація «Фізика»: переможиця районного, міського, обласного етапів та фіналіст Всеукраїнського конкурсу.
Нормативно-правові документи, що регламентують організацію методичної роботи
Інноваційна діяльність
ЕПД
Університетські кафедри та співпраця з ЗВО
Важливою темою для методичного об'єднання закладу освіти стала тема освітніх втрат та розривів. Задля подолання цих втрат прийняті наступні управлінські рішення: циклічні повторення вивченого програмового матеріалу; проєктні роботи спрямовані на повторення раніше вивченого матеріалу; створення комплексних різнорівневих онлайн-матеріалів, якими учасники освітнього процесу можуть користуватися асинхронно; проведення онлайн-консультацій чи додаткових занять для учнів (за потребою); упровадження елементів диференційованого навчання та індивідуального підходу до школярів; підвищення рівня медіаграмотності учасників освітнього процесу; після діагностики освітніх компетентніснихвтрат, необхідний перерозподіл часу на уроці з метою формування основних компетентностей НУШ; інформування учнів та батьків про додаткові можливості подолання освітніх втрат.
Аспекти розвитку іншомовної освіти в ліцеї