«Кожна дитина на уроці повинна бути охоплена почуттям очікування чогось цікавого, захоплюючого, нового. Вона повинна радіти труднощам пізнання, відчувати, що поряд є педагог, який умить прийде на допомогу» (Ш.О. Амонашвілі).
З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “ХАРКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ №6 “МАРІЇНСЬКА ГІМНАЗІЯ” ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ”.
НАЙПОПУЛЯРНІШИМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ РІШЕННЯМИ ДЛЯ КЛАСІВ НУШ Є ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРОЕКТОР, ЦИФРОВА ДОКУМЕНТ-КАМЕРА, ДРУКУВАЛЬНІ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНІ ПРИСТРОЇ, МЕДІАТЕКА, WI-FI, ІНТЕРАКТИВНІ ДОШКИ, МОБІЛЬНІ РОБОЧІ МІСЦЯ ТА ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ .
СЕРЕД ОСНОВНИХ ПОЗИТИВНИХ ЗМІН НОВОГО СТАНДАРТУ — ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ. ТЕПЕР ШКОЛЯРІ В КОМПЛЕКСІ ПІЗНАЮТЬ СВІТ. МЕТОДОМ ДОСЛІДІВ І СПОСТЕРЕЖЕНЬ ДИТИНА САМА ВЧИТЬСЯ ЗДОБУВАТИ ЗНАННЯ!
ОСНОВНА ПЕРЕВАГА НУШ — КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ!
Ми викладаємо за програмою НУШ протягом п'яти років і можемо запевнити, що діти ефективніше засвоюють інформацію, їм цікавіше вчитися, оскільки тепер уроки проходять у форматі ігор і візуальної демонстрації навчального матеріалу. Нам зручно проводити заняття, оскільки ми маємо постійний доступ до інформації. Дітям подобається працювати в такій атмосфері. Вони вчаться вирішувати різні завдання, критично та творчо мислити, співпрацювати та ефективно спілкуватися. Замість того, щоб на уроці лише сидіти та слухати, діти активно обговорюють питання у спільному колі, групах, парах, уміло конструюють з Lego та інших матеріалів, створюють спільні колажі.
НУШ – це зовсім інша якість навчання, яка дає дітям не лише знання, але й розвиває компетентності, тобто вміння їх використовувати в житті. Основний напрям навчання направлений на результат. Змістовний обсяг галузі не зменшився, а способи подачі матеріалу сприяють тому, що дитина не втрачає інтерес до навчання. Діти самостійно в комплексі пізнають світ, учителі лише корегують і направляють діяльність, тому учні вчаться самостійно здобувати знання.
НУШ впевнено крокує країною. Уже 5-ий рік українські діти йдуть саме в НУШ, і це справді чудово. Звісно, нова школа тільки розвивається, вона вийшла на непростий шлях становлення, а педагоги отримують неоціненний досвід.
Головна мета - створити школу, в якій буде приємно навчатись, і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувалось колись, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.
НУШ - це школа, до якої приємно ходити учням.
Великого значення набуває аспект педагогіки патнерства між усіма учасниками освітнього процесу "вчитель-учень-батьки"
Відеоролик учнів 3-Б класу НУШ
Інформація про впровадження НУШ
Відкриття класного куточку 1-А класу
Захист наукового екологічного проєкту спікерами
1-А класу
Нагороди за перемогу в конкурсі осінніх поробок
Ранкові вітання в 1-А класі
Урок образотворчого мистецтва
Тиждень у 1-А класі "Пригоди краплинки"
Інтегрований урок у 2 кл. Літературне мистецтво. Музичне мистецтво. Робота з підручником. Українська народна пісня "Роде наш красний..."
Робота над аплікацією "Їжачок - сто голочок"
Спільний проєкт "Осінь фарби готувала"
Учні 1-го класу працюють зі щоденником вражень, виконують завдання квітка дружби
Робота в групах.Тема "Моє довкілля"
Спільна робота з конструктором "ЛЕГО"
Всеукраїнський урок доброти
Спільний проєкт "Осінь"
Проєкт учнів 1-А класу "Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА"
"Ранкове коло" з хорошим настроєм в 1-Б - звичайна річ
Робота в групах. Тема "Мій домашній улюбленець"