Кожна дитина на уроці повинна бути охоплена почуттям очікування чогось цікавого, захоплюючого, нового. Вона повинна радіти труднощам пізнання, відчувати, що поряд є педагог, який вмить прийде на допомогу.
Ш.О. Амонашвілі
З досвіду роботи вчителів Комунального закладу “Харківська гімназія №6 “Маріїнська гімназія” Харківської міської ради Харківської області”. Найпопулярнішими мультимедійними рішеннями для класів НУШ є інтерактивний проектор, цифрова документ-камера, друкувальні багатофункціональні пристрої, медіатека, Wi-Fi, інтерактивні дошки, мобільні робочі місця та дидактичний матеріал . Серед основних позитивних змін нового стандарту — інтегровані уроки. Тепер дитина в комплексі пізнає світ. І вчитель тут вже не вчить: методом дослідів і спостережень дитина сама вчиться здобувати знання. Основна перевага НУШ: критичне мислення— діти почали думати.
![]()
Ми викладаємо за програмою НУШ протягом трьох років й можемо запевнити, що діти ефективніше засвоюють інформацію та їм цікавіше вчитися, оскільки тепер уроки проходять у форматі ігор та візуальної демонстрації навчального матеріалу. Нам зручно проводити заняття, оскільки ми маємо постійний доступ до інформації. Дітям подобається навчатися в такій атмосфері. Вони прекрасно сприймають навчальний матеріал. Йдеться мова про вміння розвʼязувати проблеми, критично та творчо мислити, співпрацювати та ефективно спілкуватися. Замість того, щоб на уроці лише сидіти та слухати, діти активно обговорюють питання у спільному колі, групах, парах, вміло конструюють з Lego та інших матеріалів, створюють спільні колажі.
НУШ це – зовсім інша якість навчання, яка дає дітям не лише знання, але й розвиває компетентності – тобто вміння їх використовувати в житті. Основний напрям навчання направлений на результат. Змістовний обсяг галузі не зменшився, а способи подачі матеріалу сприяють тому, що дитина не втрачає інтерес до навчання. Діти самостійно в комплексі пізнають світ, учителі лише корегують і направляють діяльність, тому учні вчаться самостійно здобувати знання.
НУШ впевнено крокує країною. Уже 3-й рік українські діти йдуть саме у НУШ, і це справді чудово. Звісно, нова школа тільки розвивається, вона вийшла на непростий шлях становлення, а педагоги отримують неоціненний досвід.
Головна мета - створити школу, в якій буде приємно навчатись, і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувалось колись, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.
НУШ - це школа, до якої приємно ходити учням.
Великого значення набуває аспект педагогіки патнерства між всіма учасниками освітнього процесу "вчитель-учень-батьки"
Відеоролик учнів 3-Б класу "НУШ
Інформація про впровадження НУШ
Відкриття класного куточку 1-А класу
Захист наукового екологічного проєкту спікерами
1-А класу
Нагороди за перемогу у конкурсі осінніх поробок
Ранкові вітання в 1-А класі
Урок образотворчого мистецтва
Тиждень у 1-А класі "Пригоди краплинки"
Інтегрований урок у 3-Б кл. Українська мова. Англійська мова.
Інтегрований урок у 2 кл. Літературне мистецтво. Музичне мистецтво. Робота з підручником. Українська народна пісня "Роде наш красний..."
Робота над аплікацією "Їжачок - сто голочок"
Спільний проект "Осінь фарби готувала"
Учні 1-го класу працюють зі щоденником вражень, виконують завдання квітка дружби.
Робота в групах.Тема: Моє довкілля.
Спільна робота з конструктором "ЛЕГО"
Всеукраїнський урок доброти
Спільний проект "Осінь"
Проект учнів 1-А класу "Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА"
"Ранкове коло" з хорошим настроєм в 1-Б - звичайна річ
Робота в групах. Тема: "Мій домашній улюбленець"