• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

У 2016/2017 н.р. гімназія працює над методичною темою:

«Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження ІКТ як засобу оптимізації стратегії навчання»

Педагогічна проблема: «Система роботи гімназії з розвитку творчої особистості. Жіноча освіта в гімназії».

Виховна проблема: «Забезпечення особистісного розвитку кожного вихованця, формування ціннісних орієнтацій учнів як підґрунтя їхньої позитивної соціалізації».

З 2013 року гімназія бере участь у регіональному експерименті по запровадженню медіаосвіти у закладах освіти. (наказ департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 22.11.2013 № 700 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи в Харківській області на базі загальноосвітніх навчальних закладів і надання їм статусу експериментальних навчальних закладів регіонального рівня») та має статус експериментального навчального закладу.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, ЩО МАЄ СТАТУС ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ РЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ

ПРОГРАМА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗА ТЕМОЮ: «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Харківської гімназії №6 «Маріїнська гімназія»


25.10.2016 в гімназії проведено засідання творчої лабораторії за темою "Виктористання ІКТ під час виховного процесу" для заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників ЗНЗ міста Харкова.

/Files/images/2016_gart/IMG_20161025_101626.jpg

/Files/images/2016_gart/IMG_20161025_101650.jpg

25 лютого 2015 р. на базі гімназії відбувся науково-методичний семінар для вчителів інформатики за темою: «Забезпечення об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів, дотримання вчителями критеріїв навчальних досягнень учнів».

/Files/images/2014-2015/Інформатика.JPG

22.01.2015 на базі гімназії відбувся відкритий урок з інформатики за темою: “Малювання геометричних зображень”

/Files/images/2014-2015/P1220862.JPG

19.01.2015 в ХГ № 6 «МГ» відбувся відкритий урок з біології «Будова і функція шкіри»

21.10.2014 в гімназії відбувся семінар-практикум «Кабінет математики – творча лабораторія вчителя»

Учителі: Зуб А.В., Толстолуцька А.В.

Мета: діалог з учасниками семінару щодо застосування кабінету математики як творчої лабораторії вчителя: теоретичні та практичні аспекти

/Files/images/2014-2015/IMG_6878.JPG

Переможці районного етапу

ХХІ Харківської обласної виставки-презентації

педагогічних ідей та технологій

Зуб Олександра Михайлівна, директор,

Лісовенко Галина Вікторівна, заступник директора з НВР автори збірки «Моделювання особистісно-зорієнтованого уроку у сучасній парадигмі освіти»

Батукова Людмила Анатоліївна, практичний психолог,

Бондаренко Людмила Георгіївна, соціальний педагог, автори збірки «Класні години з практичним психологом та соціальним педагогом »

Лісовенко Галина Вікторівна, заступник директора з НВР,

Астаніна Ірина Ананіївна, Міхта Катерина В’ячеславівна, вчителі початкових класів, автори збірки «Виховні аспекти уроку в сучасній системі національної освіти»

Кізьюрова Олена Григорівна, вчитель німецької мови, автор посібника «Інноваційні практики викладання німецької мови: навчання за станціями »

Білецька Ольга Євгенівна, вчитель світової літератури, автор посібників «Навчально-методичний комплект «Правознавство. 2 клас»: робочий зошит учня та методичний посібник для учителя»

12-14 березня 2014 в КВНЗ «ХАНО» відбулась ХХХІV обласна тематична відкрита виставка ефективного педагогічного досвіду «І возвеличимо на диво і розум наш, і наш язик…» (Т.Шевченко). Харківська гімназія № 6 «Маріїнська гімназія» Харківської міської ради Харківської області презентує роботу шкільного методичного об’єднання вчителів філологічних дисциплін на тему: «Пріоритетні вектори мовно-літературної освіти в Харківській гімназії № 6 «Маріїнська гімназія» (Кашкіна Т.П., учитель української мови та літератури) та проводить круглий стіл «Формування комунікативної та етнокультурної компетентності учнів у контексті їхньої соціалізації» (Мундур В.Б., учитель української мови та літератури)

/Files/images/2013-2014_nr/DSC07260.JPG

Видавнича діяльність педагогів

гімназії за останні роки:

2008

Формування професійної компетентності вчителя у процесі самоаналізу уроку, Лісовенко Галина Вікторівна

Управління розвитком компетентностей вчителів у сучасному закладі освіти, Лісовенко Галина Вікторівна

Тестовий контроль знань у формуванні компетентностей учнів, Астаніна Ірина Ананіївна, Вакуленко Олена Дмитрівна

Робочий зошит з хімії. 7 клас.№ 1-3, Лищук Ольга Миколаївна

Усі англійські теми з паралельним перекладом (5-12 класи), Синельникова Віра Володимирівна

Різнорівневі тестові завдання з граматики для учнів шкіл з поглибленим вивченням англійської мови, Когут Валентина Іванівна

Автентичні тексти для домашнього читання на уроках та позакласних заходах з французької мови, Толмачова Світлана Володимирівна

Серія уроків за темою: “Навколо світу”, Мальцева Людмила Василівна

Збірка матеріалів щодо проведення тестування для випускників, Ядова Маргарита Анатоліївна

На допомогу вчителю французької мови, Полякова Наталія Миколаївна

Тлумачний словник з “Основ здоров’я” для 5-7 класів, Шаповалова Алла Никифорівна

2009

Робочий зошит. Хімія, 8 клас, Лищук Ольга Миколаївна

Психологічний практикум «Формування соціально-психологічної компетентності вчителів», Батукова Людмила Анатоліївна

Інноваційний проект «Система роботи з обдарованими учнями у початкових класах» , Лісовенко Галина Вікторівна

Авторська програма «Британський етикет», Овсяннікова Лариса Євгенівна

Антологія англійської літератури ХІХ-ХХ ст., Балкашина Олена Юріївна

Серія уроків з країнознавства, Кізьюрова Олена Григорівна

Збірка текстів для аудіювання для учнів 5-9 класів, Медвєдєва Наталія Володимирівна

Збірка «Шкільний Євроклуб», Солнцева Христина Володимирівна

Інформаційні технології та інтернет-ресурси на уроках української літератури, Мех Алла Вікторівна

2010

Настільна книга заступника директора з НВР початкових класів, Лісовенко Галина Вікторівна

Настільна книга молодого вчителя початкової школи, Новожилова Марина Олексіївн

Аналіз та самоаналіз уроку як засіб підвищення ефективності професійної діяльності вчителя, Лісовенко Галина Вікторівна

Сучасне світобачення гендерної освіти та гендерного виховання школярів початкових класів, Астаніна Ірина Ананіївна, Вакуленко Олена Дмитрівна

Легендарні постаті України, Гусак Сергій Валентинович

Експрес-курс з англійської мови, Синельникова Віра Володимирівна

Освіта США та ефективна організація роботи в школі, Синельникова Віра Володимирівна

Розвиток мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійська мови в старших класах, Братійчук Тамара Миколаївна

Авторська програма «Готельне господарство», Медвєдєва Наталія Володимирівна

Розвиток мовно-літературних компетенцій учнів в аспекті підготовки до ЗНО, Мундур Валентина Броніславівна

Гендерне виховання: теорія та практика, Кашкіна Тетяна Павлівна, Зуб Алла Василівна

2011

Методичні рекомендації до навчальної програми факультативу «Французька мова як ІІІ іноземна» для учнів 9 класів, Полякова Наталія Миколаївна

Методичні рекомендації до навчальної програми «Німецька мова як ІІІ іноземна» для учнів 10-11 класів, Краснікова Інна Олексіївна, Таран Вікторія Олексіївна

Методичні рекомендації до навчальної програми «Готельне господарство» для учнів 9 класів, Медведева Наталья Володимирівна

Методичні рекомендації до програми факультативу «Образотворче мистецтво англійською мовою» для учнів 1-2 класів, Лобода Тетяна Василівна, Пересадько Галина Степанівна

Методичні рекомендації до навчальної програми «Англійська мова із задоволенням» для учнів 3 класів, Прокопенко Людмила Михайлівна

Інноваційний проект «Міжнародна педагогічна майстерня обміну новітніми технологіями навчання англійської мови», Синельникова Віра Володимирівна

Впровадження надбань народної культури в навчально-виховний процес з метою формування творчої особистості, Семенова Мирослава Олександрівна

2012

Обдарована учнівська молодь: пріоритетні аспекти роботи, Зуб Олександра Михайлівна, Балова Галина Андріївна

Основи здоров‘я, Шаповалова Алла Никифорівна

Художнє конструювання та моделювання одягу, Хасянова Тетяна Вікторівна

Плани-конспекти уроків курсу «Права дитини», 1 клас, Білецька Ольга Євгенівна

Внутрішньошкільний контроль як складова ефективного управління навчальним закладом, Лісовенко Галина Вікторівна

Про мій Харків – моїм учням, творча група вчителів, автор-упорядник Вакуленко Олена Дмитрівна

Я і Україна, 2 клас, Новожилова Марина Олексіївна

Всебічний розвиток учнів початкових класів шляхом інноваційної діяльності в системі різнопланових уроків, творча група вчителів, автор-упорядник Астаніна Ірина Ананіївна

Програма підготовки школярів до олімпіади з психології «Вступ до психології», Батукова Людмила Анатоліївна

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови у старшій школі, Мальцева Людмила Василівна

Технологія інтерактивного навчання писемного мовлення, Балкашина Олена Юріївна

2013

Харківська Маріїнка. Літопис продовжується, Зуб Олександра Михайлівна

Соціальне сирітство в Україні як соціальне явище, Бондаренко Людмила Георгіївна

«Імідж педагога як інтегральний показник формування позитивної «Я-концепції» суб’єктів навчання», Лісовенко Галина Вікторівна, Новожилова Марина Олексіївна, Батукова Людмила Анатоліївна.

Ігрова діяльність як складова формування пізнавальної та комунікативної активності старшокласників, Балкашина Олена Юріївна, Когут Валентина Іванівна, Мурсєєва Ірина Тагирівна, Ядова Маргарита Анатоліївна, Овсяннікова Лариса Євгенівна

Зразки тестів та тестових завдань різних типів з французької мови для учнів середньої загальноосвітньої школи, Толмачова Світлана Володимирівна

Готуємось до ЗНО, Синельникова Віра Володимирівна

Розвиток творчих здібностей учнів на уроці іноземної (англійської) мови, Прокопенко Людмила Михайлівна

«Формування навичок роботи з текстами для читання на уроці німецької мови як другої іноземної», Гула Ольга Дмитрівна, Головніна Оксана Миколаївна, Краснікова Інна Валеріївна, Кізьюрова Олена Григорівна

Метод проектів на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції учнів, Мальцева Людмила Василівна

Предметність технологій критичного мислення як складова навчання учнів англійської мови в аспекті формування комунікативних компетенцій., Медвєдєва Наталія Володимирівна

Сторінками журналу GeoAdo, Полякова Наталія Миколаївна

Розвиток мовленнєвих навичок учнів через позакласну діяльність, Лобода Тетяна Василівна

Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови у середній школі, Літвиненко-Ковалевська Лариса Пилипівна

Рольова гра, як елемент комунікативного та креативного підходів у навчанні іноземної мови, Панасенко Наталія Геннадіївна

Розвиток пізнавальних інтересів учнів до вивчення іноземних мов, Загорська Інна Олексіївна

Навчання читанню, Братійчук Тамара Миколаївна

План роботи з школи молодого вчителя

Заняття 1

(17 вересня)

Тема. Перші кроки до вершин педагогічної майстерності.

1. Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на 2015/2016 н.р.

2. Нормативні документи про школу.

3. Проблемний стіл «Перші кроки професійного становлення: успіхи і невдачі».

4. Мікродослідження «Якою має бути методична робота з молодими вчителями».

5. Консультація «В. Сухомлинський – молодому вчителеві: сто корисних порад».

6. Огляд фахових періодичних видань.

Заняття 2

(12 листопада)

Тема. Урок у системі особистісно - орієнтованого навчання.

1. Вимоги до планування і проведення уроку відповідно до вимог особистісно орієнтованого навчання.

2. Практикум «Відвідування уроків, самоаналіз та аналіз уроку».

3. Тренінг «Камертон» (кожен учасник представляє свої варіанти початку уроку).

4. Дискусія «Основні фактори, які впливають на рівень виховання школярів».

5. Огляд методичної літератури.

Заняття 3

(4 лютого)

Тема. Розвиток пізнавальних здібностей школярів на уроках та в позаурочний час.

1. Проблема активізації навчально – пізнавальної діяльності учнів на уроці та в позаурочний час.

2. Практикум «Відвідування й аналіз уроків, заняття гуртка».

3. Тренінг «Домашні завдання» (кожен учасник представляє свої варіанти завдань відповідно до вимог диференціації та індивідуалізації).

4. Дискусія «Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів».

5. Огляд новинок літератури.

Заняття 4

(квітень)

Тема. Оцінювання результатів навчальних досягнень учнів.

1. Особливості 12 – бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів.

2. Методична панорама «Ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів».

3. Дискусія «Державна атестація учнів 9 – х та 11 – х класів. Як допомогти учням краще підготуватися до неї».

4. Звіти слухачів «Роль школи молодого вчителя у моєму професійному становленні».

Кiлькiсть переглядiв: 4853